рішення

                                                                       

 

                                                                      У К Р А Ї Н А

                                                   ПАНОВЕЦЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

Кам’янець- Подільського р-ну,  Хмельницької  області

    .  Вул.. Першотравнева ,14 , с.Панівці ,  32376. Тел./факс/  (03849) 9-87-18 , 9-88-37,  код 21316374

 

                                  

                                     В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т

                                        

                                                    Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від  22  червня   2020 року  № 29

С. Панівці

 

Про забезпечення вимог законодавства

щодо розгляду звернень громадян.

 

                                        Заслухавши інформацію  А.М. Костюка про   стан  роботи  із  зверненнями   громадян   у  сільській  раді, виконком  сільської  ради   відмічає, що  робота  із  зверненнями  громадян   ведеться  у  відповідності  до  вимог  Закону  України  ,, Про звернення громадян ,, із  змінами, внесеними  згідно із  Законом  від  13.05.1999року № 653-Х1У,  Указу  Президента  України  від 07.02.2008 року № 109/208 „Про першочергові  заходи  щодо  забезпечення  реалізації   та  гарантування  конституційного  права  на  звернення  до  органів  державної  влади  та  органів  місцевого  самоврядування ”, розпорядження  райдержадміністрації від 27.02.2008 року  № 121/208р „Про  стан  роботи  із  зверненнями  громадян  в  райдержадміністрації  та  її  структурних  підрозділах” .

            Створено  всі  необхідні  умови  для  реалізації   конституційних  прав  громадян  на  письмові  та  усні  звернення .  Всі  звернення  громадян  що   надходять   до  виконкому  сільської ради  , розглядаються  і  вирішуються   в  терміни , не більше  одного  місяця  від  дня  надходження, а  у  випадку , коли  у  місячний  термін, питання  , порушене  у  зверненні  вирішити   не  можливо, цей  термін  продовжується  сільським головою,  не  більше  , як на 45  днів.

         Звернення  громадян, які  мають  встановлені  законодавством  пільги, розглядаються   першочергово.

         Приймання   громадян  у  сільській  раді  проводиться  в   встановлені  дні  :  понеділок , п’ятниця   з  9-00   -  12-00 год.    сільським

головою,секретарем виконкому.

   Сільським головою та секретарем проводиться робота із зверненнями громадян та зверненнях земельних питань призначено спеціаліста-землевпорядника сільської ради.

              Практикується  здійснення  виїзного  особистого  приймання  громадян    сіл Цибулівка, Зубрівка  посадовими  особами   сільської  ради  .

      З  початку  року  до  виконкому сільської  ради    надійшло 30  письмових  звернень ,  на усному  прийомі  голови  побувало  30 громадян.    Видано  340  довідок .   Вчинено 17 нотаріальних  дій  ,  в  тому  числі  посвідчення  заповітів-8 , посвідчення  справжності підпису - 2  Зареєстровано  11   актів     цивільного  стану.

 Прийнято  рішень    сільської  ради  та  виконавчого  комітету    з  питань ,що  піднімались  у  зверненнях –32 , з  них  вирішено  позитивно-32.

     Повторних  звернень – немає, колективних – немає , звернення ,що надійшли  поштою- немає.

     Звернення   громадян  , більшість   з  яких   соціального  характеру,   майже всі  вирішені  позитивно  .

     У  роботі  із  зверненнями  громадян  апарат  сільської  ради  проводить  широку  роз’яснювальну  роботу  серед  населення   щодо  звернень   дітей – війни, малозабезпечених   сімей   з  дітьми , багатодітних  сімей ,  з  метою  недопущення  повторних  звернень.

      Для  більшої  обізнаності  громадян  у  сільській  раді  виставлено  інформаційні  стенди, на  яких  висвітлено   нові  матеріали  за  тематикою   реєстрації  актів  цивільного  стану , пенсійного  забезпечення , інформаційний   матеріал  центру  зайнятості  населення .

      З  метою  захисту  законних  інтересів  громадян   територіальної  громади  та  їх  права  на  звернення , керуючись   п. б. ч. 1.  Закону  України  ,, Про  місцеве  самоврядування  в  Україні,,, Законом  України  ,, Про  звернення  громадян ,, на  виконання  Указу  Президента  України  від 07.02.2008 року № 109/208 „Про першочергові  заходи  щодо  забезпечення  реалізації   та  гарантування  конституційного  права  на  звернення  до  органів  державної  влади  та  органів  місцевого  самоврядування ”,  виконком  сільської  ради

 

 

В И Р І Ш И В  :

1.  Інформацію  сільського голови   про   стан  роботи  із  зверненнями   громадян   у   сільській  раді  , на  підприємствах , установах  і  організаціях  незалежно від  форм  власності  прийняти  до  відома.

 

2. Активізувати   роботу  виконкому  сільської  ради  щодо  виконання   заходів   виконкому , спрямованих  на   удосконалення   роботи  із  зверненнями   громадян  :

  -   забезпечення  постійного  контролю  за  дотриманням  вимог  законодавства  щодо  розгляду  звернень  громадян  на  підприємствах, установах, організаціях   незалежно  від  форм  власності;

   -  задоволення  прав  і  інтересів  громадян , дієве   оперативне  вирішення  їх  проблем,  недопущення  ознак  формалізму;

   -   підвищення  відповідальності  посадових  осіб  усіх  рівнів  за  якість  та ефективність  роботи  із  зверненнями;

   -  продовження  практики  спільних  з  правоохоронними  органами   виїзних  форм  роботи  з  населенням;

    -  приділення  особливої  уваги   до  вирішення  проблем  пільгової  категорії  населення  та  інших  громадян , які  потребують  соціального  захисту ,   вважати  одним  із  найголовніших  напрямків  у  роботі  виконавчого  комітету  ради.

 

 3.     Про   стан  роботи  із  зверненнями   громадян   у  сільській  раді та  установах  і  організаціях  незалежно  від  форм  власності   заслуховувати  на  засіданнях  виконкому  двічі  на  рік.

 

4. Контроль  за  виконанням    даного  рішення  покласти  на  виконком сільської ради.

           

 

 

 

 Сільський  голова  :                                                                  А.Костюк. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

                                                                      У К Р А Ї Н А

                                                   ПАНОВЕЦЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

Кам’янець- Подільського р-ну,  Хмельницької  області

    .  Вул.. Першотравнева ,14 , с.Панівці ,  32376. Тел./факс/  (03849) 9-87-18 , 9-88-37,  код 21316374

 

                                  

                                     В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т

                                        

                                                    Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від  22  червня   2020 року  № 30

С. Панівці

 

 

 

Про план  роботи  виконкому сільської  ради

на ІІІ- квартал  2020  року .

 

                                 

                                      Виконком   сільської   ради

    

В И Р І Ш И В :

 

1.     Затвердити  план  роботи  виконкому  сільської  ради  на    ІІІ- квартал

2020 року (додається) .

 

2.    Контроль  за  виконанням   даного  рішення  покласти  на виконком сільської ради.

 

 

                           

          Сільський  голова :                                              Костюк  А.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                Додаток

                                                               до  рішення   виконкому сільської  ради

                                                               № 30 від  22.06.2020

                                                               ,, Про  план  роботи  виконкому сільсь –

                                                               кої ради  на ІІІ-  квартал 2020 року,,

        

                               П Л А Н

    

      роботи  виконкому  сільської  ради  на ІІІ- квартал 2020 року .

 

1.  Питання, які  виносяться  на  розгляд  виконкому  сільської  ради

     У  ІІІ- кварталі  2020  року .

 

 23   липня   2020 року.

 

1. Про  виконання показників  сільського  бюджету  за   І- півріччя 2020 року.

                                 Доповідає : спеціаліст з бухгалтерського обліку  М.Левчук

                                 Строк  подання  матеріалів : до 22 липня  2020 року.

 

2. Розгляд заяв , скарг , пропозицій  громадян.

                                  Доповідає : секретар виконкому Р.А.Гожий

                                  Строк  подання  матеріалів : до 22  липня  2020 року.

 

3. Про хід  виконання  рішень  виконкому , ухвалених  у ІІ– кварталі 2020 р.

                                   Доповідає : секретар виконкому Р.А.Гожий

 

    23  серпня   2020 року

 

1.  Про   відзначення  на  території  сільської  ради  29-ої  річниці   Незалежності  України . 

                                 Доповідає :   сільський  голова  А. Костюк.

                                Строк подання  матеріалів :  до 22 серпня 2020 року.

 

2. Про  готовність  освітніх  установ  до  нового  навчального  року   .

                           Доповідають  : керівник  установи  (В.Митко )

                                  Строк  подання  матеріалів: до  22  серпня  2020 року.

 

3.  Про   стан  пожежної безпеки   на  території   сільської  ради  та  результати  обстежень  помешкань  одиноких   громадян , багатодітних  , неблагонадійних  сімей , установ  сільської  ради

                                   Строк  подання  матеріалів :  до 22 серпня 2020 року

 

4. Розгляд  заяв, скарг , пропозицій  громадян.

                                   Доповідає : секретар виконкому Р.А.Гожий

                                  Строк  подання  матеріалів :  до 22 серпня 2020 року

  23  вересня  2020 року

 

1. Про  план роботи  виконкому  сільської  ради  на  1V- квартал 2020 р .

                                     Доповідає  : секретар виконкому Р.А.Гожий

                                     Строк  подання  матеріалів : до 20  вересня  2020 року

            

2. Розгляд заяв, скарг , пропозицій громадян .

                                   Доповідає : секретар виконкому Р.А.Гожий

                                   Строк  подання  матеріалів : до 20 вересня  2020 року

 

 

11.  Основні    питання  , над  якими   буде  працювати  виконком  сільської  ради  у ІІІ- - кварталі  2020  року.

 

1. Забезпечення   виконання  вимог  Закону  України ,, Про  місцеве  самоврядування  в  Україні,,

2. Забезпечення контролю  за  виконанням  власних рішень , розпоряджень

та  вищестоящих  органів  влади.

3. Забезпечення  виконання  делегованих  повноважень .

4. Забезпечення  вчасного  кваліфікованого  розгляду  звернень громадян.

5. Координація  роботи  комісій , які  працюють  при  виконкомі  сільської  ради .

6. Сприяння  депутатським  комісіям  у  здійсненні  ними  своїх  повноважень.

7. Забезпечення  достовірності  складання  квартальних  статистичних  звітів  у  відділи  райдержадміністрації .

 

  111.  Організаційно- масові заходи .

 

1. Проведення  нарад    з апаратом  сільської ради , керівниками

установ.

                              Кожного  понеділка.

2. Виїзне   приймання  громадян  с.  Цибулівка , Зубрівка.

                              Другий  вівторок  місяця.

3.  Організація  та  підготовка   до  державних     свят  України.

4. Проведення  підсумкової  наради  по  результатах  роботи  у  ІІІ- кварталі

2020  року.

 

 

 

 

   Сільський голова :                                                 А.М.Костюк

 

 

 

У К Р А Ї Н А

ПАНОВЕЦЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

Кам’янець- Подільського району,  Хмельницької  області

вул. Першотравнева,14, с. Панівці ,32376, тел. /факс (03849) 9-87-18,

Код   ЄДРПОУ  21316374

 

                                          ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                   Р І Ш Е Н Н Я 

 

 

Від  22 червня  2020 року  № 31

с. Панівці

 

Про затвердження Правил розміщення

зовнішньої реклами на території Пановецької сільської ради

 З метою удосконалення порядку розміщення зовнішньої реклами на території Пановецької сільської ради, керуючись ст.16 Закону України „ Про рекламу”, ст. 25 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні та Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 „Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”, виконком сільської ради

 ВИРІШИВ:

1. Затвердити Правила розміщення зовнішньої реклами на території Пановецької сільської ради згідно з додатком 1.

2. Затвердити порядок визначення розміру плати за право тимчасового використання місць для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Пановецької сільської ради (додаток 2)

3. Затвердити Примірний договір про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій (додаток 3)

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на виконавчий комітет сільської ради

 

 

   Сільський голова :                                                 А.М.Костюк

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення виконкомуПановецької сільської ради

від 22.06.2020 р. № 31

ПРАВИЛА

розміщення зовнішньої реклами

на території Пановецької сільської ради Кам’янець-подільського району Хмельницької області

 

Загальні положення

1. Правила розміщення зовнішньої реклами на території Пановецької сільської ради розроблені згідно із Законом України „Про рекламу”, постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 р. № 2067 „Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”.

2. Ці Правила регулюють відносини, що виникають між виконавчим комітетом ВПановецької сільської ради та юридичними та фізичними особами, незалежно від форми власності та відомчої підпорядкованості у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами на території населених пунктів сіл Панівці та Цибулівка в адміністративних межах Пановецької сільської ради, та визначають порядок надання дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами.

3. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні: алея – дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками; виконавчий орган ради – виконавчий комітет Пановецької сільської ради; дозвіл – документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу сільської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці; зовнішня реклама – реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних спеціальних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання та будівлях, на опорах вуличного освітлення та зупинок транспорту загального користування, над проїжджою частиною вулиць і доріг; інформаційна вивіска чи табличка – елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою. місце розташування рекламного засобу – площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою); пішохідна доріжка – елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком; реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару; рекламоносії – будь-які матеріальні носії інформації, які містять візуальне зображення реклами, зокрема друкована продукція, аплікації, мальовані, світлові, електронні зображення тощо, в тому числі з аудіо трансляцією; рекламодавець – особа, яка є замовником реклами для її виробництва та/або розповсюдження; розповсюджувач реклами – особа, яка здійснює розміщення зовнішньої реклами; рекламний засіб (далі – РЗ) – рекламо носії та (або) спеціальна рекламна конструкція для його розміщення; рекламні акції з використанням зовнішнього селищного та сільського середовища; спеціальні конструкції – тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та не наземні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами; Терміни, що не визначені в цих Правилах, вживаються у значенні, визначеному законодавством України.

4. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів виданих виконавчим органом відповідно до цих Правил.

5. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.

6. Дія цих Правил поширюється на всю територію Пановецької сільської ради, включаючи розташування РЗ на будинках (будівлях) і спорудах (у тому числі на наземних спорудах, на спорудах спеціального призначення), просто неба, на вулицях (дорогах), площах тощо, у зелених зонах, на елементах вуличного обладнання та інших об’єктах (місцях розташування РЗ) незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування. Порядок є обов’язковим для виконання усіма учасниками рекламної діяльності – фізичними та юридичними особами, незалежно від їх відомчої підпорядкованості та форм власності. Дія цих Правил не поширюється на правовідносини, пов’язані з інформацією, яка відбиває соціальні події, інтереси політичних партій, релігійних і громадських організацій та/або призначена для їх підтримки і розміщення якої здійснюється на окремих конструкціях (стендах, дошках оголошень тощо) тільки на підставі відповідного рішення виконавчого комітету Пановецької сільської ради, згідно з законодавством, що регулює дані правовідносини.

7. Справляння плати за видачу зазначених дозволів виконавчим органом сільської ради забороняється.

Регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами

8. Для регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами в Пановецькій сільській раді раді рішенням виконавчого комітету утворюється робочий орган, який очолює секретар сільської ради. Робочий орган не може виступати заявником на розміщення зовнішньої реклами та одержувати дозвіл. У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом можуть залучатися на громадських засадах представники підприємств, об’єднань громадян та об’єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами. Для прийняття документів робочий орган призначає уповноважену особу.

9. До повноважень робочого органу належать: розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії; прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету; підготовка проекту рішення виконавчого органу ради щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні; видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради; ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів та плану їх розміщення; подання спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів матеріалів інформації про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;

Порядок надання дозволів

10. Для одержання дозволу заявник подає уповноваженій особі заяву за формою згідно з додатком 1 до цих Правил, до якої додаються: фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6х9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу; ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням; копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – підприємця.

11. За наявності документів, передбачених пунктом 10 цих Правил, заява в день її надходження реєструється уповноваженою особою в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі – журнал реєстрації), який ведеться за формою згідно з додатком 2. Журнал повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані. На останній сторінці журналу робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом сільського голови, скріпленим печаткою. Робочий орган протягом п`яти днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу. Рішення робочого органу приймаються більшістю голосів і оформлюються протоколами. В роботі робочого органц має право приймати участь сільський голова. Після перевірки місця уповноважена особа готує проект розпорядження сільського голови про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету уповноважена особа протягом двох днів видає заявнику для оформлення два примірники дозволу за формою згідно з додатком 3 та визначає заінтересовані органи (особи), з якими необхідно їх погодити. У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету уповноважена особа протягом двох днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконавчого органу ради про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи.

12. Пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття сільським головою відповідного розпорядження. Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений сільським головою не більш як на три місяці у разі: продовження строку оформлення дозволу у зв’язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації; письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу. Уповноважена особа протягом двох днів з моменту звернення заявника про продовження строку встановлення пріоритету з підстав, передбачених абзацами третім і четвертим цього пункту, письмово повідомляє заявника про продовження строку або надає вмотивовану відмову.

13. Дата і номер розпорядження сільського голови про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації. Відмова у встановленні пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством. Інформація про подані заяви та встановлені пріоритети є відкритою і повинна надаватися будь-якій особі за її письмовою заявою протягом трьох днів.

14. Протягом строку, зазначеного у пункті 12 цих Правил, заявник оформлює обидва примірники дозволу та подає їх уповноваженій особі разом із супровідним листом, в якому зазначається реєстраційний номер заяви. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності, заявник протягом трьох днів з моменту ознайомлення з рішенням укладає договір на тимчасове користування цим місцем. Протягом строку, передбаченого абзацами першим – третім пункту 12 цих Правил, щомісяця справляється плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, в розмірі 25 відсотків плати, встановленої сільською радою. У разі продовження строку оформлення дозволу відповідно до абзацу четвертого пункту 12 цих Правил, щомісячна плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, справляється в розмірі 100 відсотків плати, встановленої сільською радою. Протягом п’яти днів з дати прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, заявник подає робочому органу копію укладеного ним договору на тимчасове користування місцем та копію документа, що підтверджує внесення відповідної плати.

15. Під час подання заяви для одержання дозволу або оформлених примірників дозволу уповноважена особа в присутності заявника перевіряє комплектність документів, додержання вимог до їх оформлення та видає заявнику довідку з описом поданих документів за формою згідно з додатком 4. Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.

16. У разі недодержання заявником строку, зазначеного в пункті 12 цих Правил, та у разі ненадання ним в установлений строк документів, зазначених у пункті 14 цих правил, заява вважається не поданою, пріоритет на місце розташування рекламного засобу втрачається, документи повертаються заявнику, про що уповноважена особа робить відповідний запис в журналі реєстрації.

Погодження дозволу.

17. Дозвіл погоджується з власником місця або уповноваженим ним органом (особою) і відділом містобудування , архітектури та житлово- комунального господарства райдержадміністрації. На вимогу уповноваженої особи дозвіл погоджується з: Державтоінспекцією – у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування; відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури, в межах зон охорони таких пам’яток і в межах об’єктів природно-заповідного фонду; утримувачем інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій. Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним. Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.

18. У разі відмови у погодженні дозволу органами (особами), зазначеними в абзацах першому, третьому – п’ятому пункту 13 цих Правил, заявникові надсилається вмотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи виконавчого комітету Пановецької сільської ради. Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством ( селищна рада, прокуратура, суд та ін. органи).

19. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.

 

Надання дозволу

20. Уповноважена особа протягом не більш як п’ятнадцяти робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву, готує і подає виконавчому органу ради пропозиції та проект відповідного рішення.

21. Виконавчий орган на черговому засіданні приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні. У разі прийняття рішення про надання дозволу сільський голова протягом двох робочих днів підписує обидва примірники дозволу та скріплює їх печаткою сільської ради. Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий – залишається в уповноваженої особи для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації. Вмотивоване рішення про відмову у наданні дозволу надсилається уповноваженою особою заявникові протягом п’яти днів з дати його прийняття, або видається на руки заявникові.

22. Уповноважена особа протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.

23. У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли: – оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам; – у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості. Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним. Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.

24. Дозвіл надається на строк, що зазначений в заяві, але не більше ніж на п’ять років.

25. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

26. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).

27. Після розташування рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов’язаний подати уповноваженій особі фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).

28. Для забезпечення виконання вимог законодавства розповсюджувачі зовнішньої реклами не пізніше ніж за три робочих дні до фактичного розміщення рекламних сюжетів надають уповноваженій особі інформаційні повідомлення із зображенням реклами.

Внесення змін та переоформлення дозволу .

29. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до уповноваженої особи з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін. До заяви додається: технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу; фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням. Уповноважена особа протягом не більш як п’яти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл. У разі відмови у зміні технологічної схеми рекламного засобу уповноважена особа протягом не більш як п’яти днів з дати реєстрації заяви надає письмово вмотивовану відповідь. Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.30. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, уповноважена особа у семиденний строк (з моменту прийняття рішення) письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва уповноважена особа надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл. Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу. Плата за надання послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.

31. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається виконавчому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл. У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цими Правилами. Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

32. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню. Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до уповноваженої особи із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу. До заяви додається: документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб; оригінал зареєстрованого дозволу; письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи); копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – підприємця; банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи платників податків, зборів та інших обов`язкових платежів. У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів уповноважена особа протягом п`яти робочих днів з дати подання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл. Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації. Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

Умови припинення дії дозволу та демонтажу рекламних засобів.

33. Дія дозволу припиняється: у разі закінчення строку його дії; у разі закінчення строку дії договору на право тимчасового користування місцями для розташування рекламного засобу або його розірвання в установленому порядку; до закінчення строку дії на підставі рішення виконавчого органу ради за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців або не переоформлення дозволу в установленому порядку.

34. Демонтажу підлягають згідно із законодавством: рекламні засобі, дію дозволів на розміщення яких припинено згідно з п. 32 цих Правил; рекламні засоби (РЗ) у разі неможливості визначення розповсюджувачів зовнішньої реклами (у тому числі у випадках відсутності маркування РЗ) або відсутності дозволів на їх розташування.

35. При припиненні строку дії дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами зобов’язаний у триденний строк демонтувати рекламний засіб.

36. У разі нездійснення розповсюджувачем зовнішньої реклами демонтажу рекламного засобу згідно з п. 32 цих Правил або необхідності негайного вирішення цього питання (через загрозу життю або здоров`ю людей чи інші обставини), а також у випадках неможливості встановлення розповсюджувачів зовнішньої реклами, відсутності дозволів на їх розташування, демонтаж здійснюється комунальними підприємствами, власниками земельних ділянок чи споруд, або Державтоінспекцією.

37. Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами. Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.

Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів.

38. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, визначається згідно з додатком № 2, а місцем, що перебуває у приватній власності, – на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для не наземного та не дахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.

39. Плата за право тимчасового використання місць для розташування рекламних засобів, що знаходяться у комунальній власності, перераховується розповсюджувачем зовнішньої реклами на розрахунковий рахунок Вишеньківської сільської ради і витрачається відповідно до рішення сільської ради про місцевий бюджет на поточний рік.

40. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.

Вимоги до розміщення рекламних засобів та інформаційних вивісок.

41. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам: розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 46-53 цих Правил; розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків; освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків; фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, має бути декоративно оформлений; на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі; нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття; у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію; наземні спеціальні рекламні конструкції, розташовані збоку дороги, повинні мати прозору конструкцію на висоту не менше 1.5 метра від поверхні землі, розміщуватися паралельно руху автотранспорту або під кутом не більше 45 градусів до осі проїжджої частини дороги; розміщення наземних конструкцій не повинно створювати перешкод вільному огляду реклами на раніше встановлених конструкціях, сприйняттю технічних засобів організації дорожнього руху; матеріали, які використовуються при виготовленні усіх типів спеціальних конструкцій та рекламоносіїв повинні відповідати сучасним вимогам якості та дизайну; наземні спеціальні конструкції, як правило, мають бути виконані у двохсторонньому варіанті. Фундаменти таких конструкцій повинні бути на одному рівні з поверхнею землі (дорожнього покриття). Допускається виконання фундаменту у вигляді декоративної споруди: квітника або лавок тощо, відповідно до дозволу; спеціальні конструкції слід розраховувати на навантаження і вплив та їх комбінації у відповідності з вимогами Сніп ; вузли кріплення спеціальних конструкцій до існуючих будинків (будівель) та споруд повинні забезпечувати надійне кріплення та бути захищені від несанкціонованого доступу до них.

42. РЗ та інформаційні вивіски не повинні створювати перешкод для експлуатації та ремонту будівель і споруд, на яких вони розташовуються. Розташування їх на фасадах та на дахах будинків та споруд має здійснюватись із дотриманням структурної побудови, стилістичної єдності фасадів, без пошкодження елементів архітектури.

43. Забороняється розташовувати рекламні засоби: на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів; менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

44. Розміщення зовнішньої реклами на пам`ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам`яток, в межах об`єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об`єктів природно-заповідного фонду.

45. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об`єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сільський  голова :                                              Костюк  А.М.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення виконкомуПановецької сільської ради

від 22.06.2020 р. № 31

 

Порядок визначення розміру плати за право тимчасового використання місць для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Пановецької сільської ради

1. Плата за право тимчасового використання місць (для розташування рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади Пановецької сільської ради (далі – плата), складається з базових тарифів (табл. 1).

2. Плата не враховує податок на додану вартість та податок на рекламу, які мають бути обчислені додатково відповідно до законодавства.

Табл. 1.            

Базові тарифи

№      Вид рекламного засобу          Одиниця виміру              Плата за місяць у  

з/п                                                          за кв. м.       відсотках від мін. зарплати                                                                                 

1. Щит, що стоїть окремо                    за 1 кв. м.                                  0,75 %

2. Щит на фасаді будинку                    за 1 кв. м.                                  0,5 %

3 Щит на тимчасовій споруді, паркані,

на території будівельного майданчика    за 1 кв. м.                                0,5 %

4. ***Розтяжка                                     за 1 кв.м.                                  0,1%

3. Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати за право тимчасового використання місць для розташування рекламного засобу при відсутності рекламного засобу.

4. У випадку розміщення рекламоносіїв складної конфігурації розрахунок сплачуваної площі здійснюється у межах описаного прямокутника (зовнішні габарити). При підрахунку площі рекламоносія плата за неповний квадратний метр береться як за повний.

5. Місячний розмір плати, визначений згідно базових тарифів, вказується у договорі про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій, що укладається з розповсюджувачем зовнішньої реклами.(типовий договір додається)

6 . Плата за використання місць вноситься авансом не пізніше 25 числа місяця, що передує звітному. При укладені нового договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій плата вноситься авансом не менш як за один місяць.

7. За користування місцями для розміщення транспарантів-перетяжок, що встановлюються над проїжджою частиною вулиць та шляхів, а також інших видів тимчасових спеціальних конструкцій, що розміщуються терміном до одного місяця, плата стягується з розрахунку, як за повний місяць.

 

Секретар ради:

Додаток 3

до рішення виконкомуПановецької сільської ради

від 22.06.2020 р. № 31

 

                                              ДОГОВІР

на право тимчасового користування місцями для розміщення зовнішньої реклами на території Пановецької сільської ради                                                                                                                       «___»____________» 202___р

Пановецька сільська рада Кам’янець-Подільського району Хмельницькоїї області, в подальшому – Власник місця , в особі сільського голови Костюка А.М., який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з одного боку, та ___________________________________________, в особі ____________________________________________________________, в подальшому «Користувач», що діє на підставі ______________________________, з другого боку, уклали цей Договір про наступне:

1. Предмет Договору:

1.1. Власник місця надає «Користувачу» у тимчасове платне користування місця, що перебувають у комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами за адресами і на терміни відповідно до виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами в межах __________________, згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами Вишеньківської сільської ради.

1.2. «Користувач» використовує надані місця за цільовим призначенням, сплачує вартість користування місцями з дня отримання пріоритету на розміщення зовнішньої реклами та звільняє у триденний термін місця на яких термін дії дозволів припинений (закінчився).

1.3. До отримання «Користувачем» дозволів на розміщення зовнішньої реклами Власник місця надає «Користувачу» за його заявою пріоритет на місце розташування рекламного засобу.

1.4. За встановлений Власником місця пріоритет «Користувач» справляє плату за тимчасове користування місцем під розміщення зовнішньої реклами.

1.5. Дозволи на розміщення зовнішньої реклами та встановлені пріоритети є невід’ємною частиною цього договору.

2. Права та обов’язки Сторін:

2.1. Власник місця має право:

2.1.1. Здійснювати контроль за дотриманням «Користувачем» чинного законодавства з питань зовнішньої реклами, Правил розміщення зовнішньої реклами  у  с.Вишеньки, положень цього договору.

2.1.2. Здійснювати обстеження встановлених рекламних конструкцій «Користувачем».

2.1.3. Розірвати цей договір, та здійснити за рахунок «Користувача» демонтаж спеціальної конструкції у випадку заборгованості більше ніж три місяці, передбачених розділом 3 цього договору.

2.1.4. Відмовити «Користувачу» в продовжені строку дії пріоритету чи дозволу у випадках передбачених законодавством України та Правил розміщення зовнішньої реклами на території Пановецької сільської ради.

2.1.5. Ставити питання про розірвання Договору у випадку та порядку передбачених чинним законодавством України.

2.1.6. Вимагати внесення змін до умов Договору згідно вимог діючого законодавства.

2.2. Власник місця зобов’язується:

2.2.1. Не надавати місця у тимчасове користування іншим особам протягом дії дозволів чи пріоритетів «Користувача».

2.2.2. Не перешкоджати розміщенню рекламних засобів встановлених згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами Пановецької сільської ради.

2.2.3. Не втручатися у форму та зміст реклами.

2.3. «Користувач» має право:

2.3.1. Вимагати передачі йому у встановлений термін місця для розміщення спеціальних конструкцій відповідно до виданих дозволів.

2.3.2. Використовувати надані йому місця для розміщення на них рекламних засобів з дотриманням положень цього договору та Правил розміщення зовнішньої реклами Пановецької сільської ради.

2.4. «Користувач» зобов’язаний:

2.4.1. Не розміщувати рекламоносії з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», „Про благоустрій населених пунктів”, Правил розміщення зовнішньої реклами.

2.4.2. Утримувати рекламні засоби в належному естетичному та технічному стані.

2.4.3. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати суму за встановлений пріоритет, або за розміщення зовнішньої реклами згідно з дозволами по розрахунковим тарифам, що діють на день сплати.

2.4.4. Встановлювати рекламні конструкції відповідно до погодженого в установленому порядку проекту, без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будівель та споруд, підземних та наземних комунікацій, елементів благоустрою та озеленення, з забезпеченням безпеки населення при підключенні конструкції до електричної мережі, утримувати їх в належному технічному і санітарному стані та впорядковувати місця для їх розташування, забезпечити технічну міцність і стійкість спеціальної конструкції

2.4.5. За свій рахунок усувати можливі пошкодження зелених насаджень у зоні установки рекламоносіїв та/або комунікацій, що пролягають у цьому місці.

2.4.6. Відшкодовувати в повному обсязі балансоутримувачу місця матеріальну шкоду, що заподіяна місцю розташування рекламної конструкції з вини «Користувача».

2.4.7. Демонтувати в 3-денний термін спеціальні конструкції, по закінченню терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, при його скасуванні, розірванні або закінченні терміну дії цього договору, а також у разі виникнення нагальної потреби для реконструкції, ремонту чи будівництва місця розташування спеціальної конструкції або зміни містобудівної ситуації.

2.5. Після отримання «Користувачем» дозволу на розміщення зовнішньої реклами плата за користування місцем, що перебуває у комунальній власності проводиться незалежно від того використовує його «Користувач», чи тимчасово не використовує.

2.5.1. Після проведення демонтажних робіт привести місце розміщення рекламного засобу до належного стану.

2.5.2. У тижневий термін листом повідомити Власника місцям про зміни адреси для листування, банківського рахунку, зміну назви, зміну коду ЄДРПОУ або реорганізацію.

3. Форма плати за користування та порядок розрахунків

3.1. Плата за користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами, а також за встановлений пріоритет визначається на підставі тарифів, затверджених виконавчим комітетом Пановецької селищної ради, згідно з переліком конструкцій, яка надається «Користувачем» щомісячно для узгодження, а також бухгалтерського розрахунку.

3.2. Організація щомісячно перераховує загальну суму плати згідно з формулою розрахунку: П = S х Т, де S – площа горизонтальної/вертикальної проекції рекламного засобу; Т – тариф за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій;

3.3. У разі нерозміщення рекламного засобу через зміну містобудівної ситуації, здійснення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування конструкції плата не нараховується. При цьому витрати, пов’язані з демонтажем/монтажем рекламоносія проводяться за рахунок розповсюджувача зовнішньої реклами.

3.4. На час розміщення соціальної реклами, а також інформації до державних та селищних свят, застосовується знижка 100% від суми оплати за рекламні засоби на яких розміщуються вказані сюжети. Розміщення соціальної реклами „Користувачем” здійснюється за узгодженням з Виконкомом.

4. Відповідальність Сторін

4.1. При невиконанні зобов’язань за Договором винна Сторона відшкодовує іншій Стороні заподіяну шкоду відповідно до чинного законодавства.

4.2. У випадку прострочення платежів, передбачених у п.4.2. цього Договору «Користувач» сплачує на користь Власника місця пеню від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діятиме в період за який нараховується пеня.

4.3. У випадку самовільного встановлення рекламних засобів, не своєчасного демонтажу конструкції по закінченні терміну дії дозволу або цього договору «Користувач» сплачує Власнику місця штраф у розмірі 50 гривень за кожен день самовільного встановлення і відшкодовує вартість демонтажних робіт зазначених рекламоносіїв здійснених Бюро.

5. Форс – мажор

5.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань по Договору, якщо таке невиконання зумовлене обставинами непереборної сили, які не могла передбачити жодна зі Сторін. В разі виникнення таких обставин Сторона, для якої вони зумовили неможливість виконання зобов’язань за Договором, повідомляє іншу Сторону в п’ятиденний термін.

5.2. У випадку, коли обставини непереборної сили діятимуть більше двох місяців, кожна зі Сторін має право припинити дію Договору шляхом письмового повідомлення іншої Сторони.

5.3. Обставинами непереборної сили вважаються: війна чи воєнні дії, повстання, мобілізація, епідемії, пожежі, вибухи, дорожні та природні катастрофи, а також інші події, котрі визнані такими компетентними державними органами.

6. Термін дії Договору

6.1. Договір набирає чинність з моменту отримання «Користувачем» пріоритету чи дозволу на розміщення зовнішньої реклами та діє до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи дозволу.

6.2. Заява на пролонгацію договору подається Власнику місця за місяць до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи дозволу.

6.3. Заява на внесення змін або скасування дозволу подається Користувачем Власнику місця за місяць для внесення відповідних змін або скасування дозволу.

6.4. Договір достроково припиняє дію:

6.4.1. За взаємною згодою Сторін.

6.4.2. Якщо рішенням виконавчого комітету Вишеньківської сільської ради «Користувачу» відмовлено в наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами, або дозвіл анульовано рішенням виконавчого комітету Пановецької сільської ради.

6.4.3. За рішенням суду.

6.4.4. У випадку невиконання Користувачем зобов’язань, передбачених п.3.4.1.,3.4.2., 3.4.4, 3.4.5. Договору, – за ініціативою Власника місця.

7. Заключні положення

7.1. У разі виникнення між Сторонами суперечок щодо виконання або тлумачення Договору, вони намагатимуся вирішити їх шляхом переговорів. При недосягненні порозуміння, спір передається на розгляд до Господарського суду Хмельницької області.

7.2. Усі зміни, доповнення та додатки до цього Договору мають однакову з ним юридичну силу, якщо вони підписані Сторонами або їхніми уповноваженими представниками, і являють собою невід’ємну частину Договору.

7.3. Після підписання Договору всі попередні погодження, переговори та листування як в усній, так і в письмовій формі, що стосуються його предмету, втрачають силу.

7.4. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, – по одному для кожної із Сторін. Термін дії договору з___________________по__________________

8. Юридичні адреси та реквізити Сторін

Пановецька сільська рада:                                                 Користувач:_______________________

______________________

 

                                                                  

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Логін: *

Пароль: *